dimecres, 11 de novembre del 2009

Regina Flix: gols d’Ok lliga als 14 anys



Als seus 14 anys, només dos minuts va necessitar la jove jugadora del Patí en el seu debut a l’Ok lliga per estrenar-se com a golejadora. A més, va tenir l’honor de fer aquest primer gol a la portera titular de la selecció espanyola sub-19 Campiona d’Europa, la Mercè Ribas.

La Regina, que m’apunta que escrigui que ella és de Pacs del Penedès, m’explica que va començar a patinar amb 3 anys i va fer patinatge artístic, fins els 9, que va ingressar a les files del  Noia Freixenet, per arribar al Patí Vilanova fa tres temporades, amb 11 anys, després de jugar a Sant Sadurní en el Femení Base i el Femení B. Ara, és una jugadora de refrència a l'Infantil B del Patí i jugadora del primer equip femení.

MB: Perquè vas venir a Vilanova ?

RF: Per jugar en equips mixtes, amb nens. Veia el nivell de la Berta i sabia que ella havia jugat amb nens en categories inferiors. Jo vaig agafar tard l’estic i si volia progressar tenia clar que havia de jugar amb nens. Estic contenta de la decisió i de l’esforç que fan els meus pares per portar-me fins aquí.

MB: Diumenge debutaves a l’Ok Lliga, però no ets una nouvinguda al primer equip

RF: No, l’any passat vaig tenir minuts en el primer equip en diversos partits. Vaig jugar també uns minuts a la Copa de la Reina i vaig jugar molt a la Copa Catalana de 1ª Nacional. L’equip era molt curt a la Copa i vam aconseguir arribar fins la final, amb la Mercè , la Pati...el partit que vam fer a Bigues, en el que elles es jugaven la classificació per la final i nosaltres ja estàvem classificades, va ser boníssim, no ?. Només érem quatre jugadores i la Cate, és clar, la Pía, la Maria Figuerola, la Pati Miret i jo.

MB: I veu guanyar 0-3 i amb aquesta victòria l’equip classificat per les finals va ser el Noia...

RF: Si, em vaig alegrar per les del Noia, però també em va saber greu per les del Bigues...però nosaltres havíem de guanyar, sempre que sortim a la pista hem d’intentar guanyar, no ?.

MB: Si, si es clar. Diumenge tampoc t’estrenaves com golejadora al primer equip

RF: L’any passat vaig marcar a la Lliga contra el Piera, dos gols, i contra el Girona, un. També a la Copa Catalana contra el Bigues i Riells vaig fer un gol.

MB: Veig que els recordes be.

RF: Si, de moment els recordo tots.

MB: I de la Copa de la Reina...

RF: L’experiència de la Copa de la Reina serà inoblidable !. I guanyar-la, amb 13 anys !. Van ser moltes emocions, el partit amb el Voltregà, sortir a la pista a la final amb l’Alcorcón, la recepció a l’ajuntament – vaig firmar en el llibre d’honor de la ciutat- , el passadís a les Casernes que ens van fer els jugadors del primer equip i els del Follonica !. Imaginat, els germans Bertolucci fent el passadís a la Regina Flix, ja, ja, ja.

MB: I el de diumenge passat, un remat impecable.

RF: Si, la Maria Figuerola hem va fer una passada perfecte al segon pal, en un contraatac, i vaig rematar amb tot. La bola podia haver sortit alta...

MB: Va ser un remat com cal, no li busquis pegues. I de l’equip d’aquest any, que en penses ?

RF: És un equip molt jove, tan de bo sigui per molts anys i continuem progressant com equip. Ens portem molt bé entre nosaltres i tenim ganes de fer quelcom important, però els rivals són molt bons. Jo procuro aprendre de les més grans. És un luxe jugar amb la Pía, amb la Berta, amb l’Ester...amb totes, procuro fixar-me com fan elles les coses i millorar.

MB: Quan penses fer el segon ?

RF: Ja,ja,ja, ben aviat, si dissabte el David em fa jugar contra el Biesca li faré un a la Christina Klein.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada